18.3.2012

Model Hunt 2012

Nyt olisi hyvä aika kertoa teille mun ihanille lukijoille tästä Model Huntista! Model Hunt on mallikilpailu ja voittaja pääsee Milanoon koittamaan onneaan ;) Meillä on ollut paljon kuvauksia ja näytöksiä ja oon itse tavannut paaaljon uusia ihmisiä julkisuudesta ja ihan muuten vaan"tavallisia" :) Juontaja on Miss Suomi 2011 Viivi Pumpanen (oon niin olettu, että sain tutustua häneen kuin tavalliseen ihmiseen). Ja tämä koko kilpailu tulee telkkariin lähiaikoina, joten te voitte seurata mua ja muiden mallinuraa sieltä! Mä ilmoittelen teille, kun tämä ohjelma tulee telkkariin, ei kannata missata ;)
Nämä kuvat ovat ns. promo kuvia Model Huntin ohjelmaan :) Fresh meikki ja hiukset, kuvaajana oli Jari Tolvanen Studio Eliteltä. Jos haluatte mahtavia mallikuvia itsestään käykää Studio Elitellä, paras paikka kuvien ottamiseen! Käykää myös meidän toimiston sivuilla tsekkamaassa muiden kilpailijoiden kuvia ;)
www.fashionmodel.fi-->mallitoimisto-->mallit-->women ja men ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti