18.3.2012

Models in the V.I.P

Pitkästä aikaa! Kiirettä on pitänyt - koulua, tanssiaiset, castingeja, näytöksiä ja Model Huntin-finaali.Yritän laitella tänne mun uusia kuvia kilpailusta ja mun uusia kuvia portfoliosta. Aloitan viime viikon lauantaista: olin Finlandia talolla Hair Open 2012-näytöksessä KMS Californian mallina. Mulle tehtiin sellainen "kori" päähän ja ihana koriste sivulle (kuvia alempana). Tapasin jälleen kerran ihania uusia malleja ja mahtavia stylisteja, meikkaajia. Kaikki teki hyvää työtä kuten aina! Oli kyllä hauskaa kokea, kun kaikki ottelivat susta kuvia ja ihastelivat sun kampausta, tuntui kun olisi ollut joku julkkis haha :) Ja tietenkin meitä palveltiin kun V.I.P-ihmisiä, ilmainen kyyti ja vip-rannekket ;)
Backstage ja valmisteluja:
Kiitos kuvista Veera ja kuvaaja Aki Rask. Olin nukkunut kolme tuntia, piti tulla jo kuudeksi studiolle meikkiin eli noissa kuvissa kello on joskus seitsemän aamulla, lauantaina :)  Voi sitä iloa, kun näin sängyn mun nenän edessä :P Mutta se ei silti haitannut mua yhtään! Tänään tulee paljon uusia postauksia, joten pysykää hereillä!!! xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti